Total | €0.00 |
---|
Social Media Analysis – Kursi bazë
Si analizohen përmbajtjet në rrjetet kryesore sociale.
Çfarë do të mësoni nga ky kurs?
- Ju do të mësoni të lexoni me të gjitha veçoritë e tyre panelin e njohurive të Facebook; Twitter Analytics dhe Indeksin e Shitjes Sociale Linkedin.
- Ju do të mësoni përdorimin e mjeteve të analizës së palëve të treta, të cilat do t’ju lejojnë të shtjelloni në veçanti aktivitetet e analizës mbi konkurrentët ose faqet e tjera për të cilat dëshironi të zbuloni strukturën strategjike.
- Ju do të udhëhiqeni në operacione të vogla llogaritëse, në të dhënat e papërpunuara, të cilat do t’ju lejojnë të shtoni atë që tashmë është identifikuar.
Përse duhet të zgjidhni këtë kurs?
Ky kurs do t’ju udhëheqë në përgatitjen e analizës së mediave kryesore, nëpërmjet eksplorimit të paneleve të statistikave të pronarëve dhe të palëve të treta, ose duke punuar mbi të dhëna të papërpunuara në kërkimin e statistikave. Asnjë strategji shoqërore nuk ka vlerë pa një matje të përshtatshme të performancës, e cila e di si duhet të vihet në shënjestër të objektivave specifike dhe të monitorohet me kalimin e kohës, si për kanalet që menaxhoni dhe për ato të çdo konkurrenti.
Kujt i drejtohet ky kurs?
Kursi synon të gjithë ata që punojnë në mediat sociale jo vetëm për qëllime biznesi pasi gjithashtu prezanton analizën e performancës së profileve personale, si në rastin e Twitter-it dhe Linkedin-it, përmes së cilës vlerësohet efektiviteti i pranisë së saj në rrjetet profesionale.
Në këtë drejtim, ajo synon studentët; entuziastë të marketingut në internet; por edhe profesionistë të çdo kategorie si inxhinierë, arkitektë, ekspertë etj.
Çfarë aftësish duhet të keni që të merrni pjesë në kurs?
Kursi nuk kërkon aftësi specifike.
Kurrikulum
Për të ndjekur leksionet është e nevojshme blerja e kursit
-
SOCIAL MEDIA ANALYSIS BAZA
-
MODULI 1 - PARIMET TEORIKE
-
MODULI 2 - FACEBOOK
-
MODULI 3 - TWITTER
-
MODULI 4 - LINKEDIN
-
LEKSIONET
Profesori
KOMENTE
-
5,0 (1 valutazioni)
Kurse në dispozicion :
