Social Media Analysis – Kursi bazë

Si analizohen përmbajtjet në rrjetet kryesore sociale.

Profesori
5,0 (1 valutazioni)

Çfarë do të mësoni nga ky kurs?

  • Ju do të mësoni të lexoni  me të gjitha veçoritë e tyre panelin e njohurive të Facebook; Twitter Analytics dhe Indeksin e Shitjes Sociale Linkedin.
  • Ju do të mësoni përdorimin e mjeteve të analizës së palëve të treta, të cilat do t’ju lejojnë të shtjelloni në veçanti aktivitetet e analizës mbi konkurrentët ose faqet e tjera për të cilat dëshironi të zbuloni strukturën strategjike.
  • Ju do të udhëhiqeni në operacione të vogla llogaritëse, në të dhënat e papërpunuara, të cilat do t’ju lejojnë të shtoni atë që tashmë është identifikuar.

Përse duhet të zgjidhni këtë kurs?

Ky kurs do t’ju udhëheqë në përgatitjen e analizës së mediave kryesore, nëpërmjet eksplorimit të paneleve të statistikave të pronarëve dhe të palëve të treta, ose duke punuar mbi të dhëna të papërpunuara në kërkimin e statistikave. Asnjë strategji shoqërore nuk ka vlerë pa një matje të përshtatshme të performancës, e cila e di si duhet të vihet në shënjestër të objektivave specifike dhe të monitorohet me kalimin e kohës, si për kanalet që menaxhoni dhe për ato të çdo konkurrenti.

Kujt i drejtohet ky kurs?

Kursi synon të gjithë ata që punojnë në mediat sociale jo vetëm për qëllime biznesi pasi gjithashtu prezanton analizën e performancës së profileve personale, si në rastin e Twitter-it dhe Linkedin-it, përmes së cilës vlerësohet efektiviteti i pranisë së saj në rrjetet profesionale.

Në këtë drejtim, ajo synon studentët; entuziastë të marketingut në internet; por edhe profesionistë të çdo kategorie si inxhinierë, arkitektë, ekspertë etj.

Çfarë aftësish duhet të keni që të merrni pjesë në kurs?

Kursi nuk kërkon aftësi specifike.

€30.00

Kurrikulum

Për të ndjekur leksionet është e nevojshme blerja e kursit

  • SOCIAL MEDIA ANALYSIS BAZA

    • Video prezantim - Kursi Social Media Analysis bazë
      0:46
  • MODULI 1 - PARIMET TEORIKE

    • Leksioni 1 - Shoqëria e të dhënave
      13:47
    • Leksioni 2 - Parimet e analizës së mediave sociale: të dhënat dhe statistikat
      14:19
  • MODULI 2 - FACEBOOK

    • Leksioni 3 - Insights - Njohuri rreth panelit
      2:28
    • Leksioni 4 - Insights - Postimet
      7:19
    • Leksioni 5 - Insights - Personat, Videot, Rrjedha dhe Like
      15:12
    • Leksioni 6 - Insights - Faqat e para
      2:10
    • Lezione 7 - Insights - Lokale
      4:57
    • Leksioni 8 - Insights - Eksportimi i të dhënave në Excel
      14:19
    • Leksioni 9 - Rast studimi - Trump vs Clinton: analiza e strategjive të Facebook-ut
      5:18
    • Leksioni 10 - Fanpage Karma
      10:29
    • Leksioni 11 - Likealyzer
      2:48
    • Leksioni 12 - Vështrime të audiencës
      4:48
  • MODULI 3 - TWITTER

    • Leksioni 13 - Twitter Analytics
      17:05
    • Leksioni 14 - Twitonomy
      8:57
  • MODULI 4 - LINKEDIN

  • LEKSIONET

KOMENTE

  • Donatela Spahija pubblicato 09 Shtator 2019

    5,0 (1 valutazioni)

Shpërndaje këtë kurs

€30
Provë falas për 10 ditë

Kërko informacione

    duke pritur... ...
    Kërkesa u dërgua

    Kurse në dispozicion :

    Italisht
    Numri i videove : 16
    Kohëzgjatja : 2,5 ore
    Çertifikatë dyshe në gjuhën Italiane dhe shqiptare
    • Qasje në jetë
    • I përdorshëm nga Pc, Tablet ose Smartphone
    • Garanci 100% e kënaqshme